X4L - wzmacniacz z DSP z serii X
Biznes „nagłośnieniowy” – w porównaniu z innymi dziedzinami techniki (np. przemysłem samochodowym, czy ...
Do współczesnego konsumenta ciągle kierowane są jakiegoś rodzaju informacje. Stosowane w ostatnich latach formy przekazu mają coraz mniejszą skuteczność. Niewiele osób zwraca uwagę na ulotki, plakat czy tradycyjny billboard. Jest ich zbyt dużo i nie wyglądają atrakcyjnie. Do mózgu przeciętnego człowieka zdecydowanie lepiej docierają treści przekazywane cyfrowo. Nie ma w tym nic dziwnego. Jest to po prostu kolejny etap w rozwoju ludzkości. Dlatego tak dużym zainteresowaniem wśród reklamodawców cieszy się komunikacja typu DOOH.
DOOH to skrót od angielskiego wyrażenia Digital Out Of Home, czyli cyfrowej reklamy zewnętrznej (inaczej cyfrowej reklamy poza domem). Twórcy tego pojęcia wyszli z założenia, że wszyscy stajemy się coraz bardziej mobilni. W mieście mamy wiele możliwości przemieszczania się. Dlaczego więc nie oferować klientom możliwości umieszczenia reklamy właśnie w przestrzeni miejskiej? I to nie byle jakiej, tylko niezwykle innowacyjnej. Do tego rodzaju przekazu używa się najnowocześniejszych technologii. Głównym medium są ekrany LED. W zależności od potrzeby ekrany mogą mieć różną wielkość.
Jednak nie urządzenia stanowią o sukcesie DOOH. Tutaj chodzi przede wszystkim o sposób zarządzania informacjami. Odbywa się on w czasie rzeczywistym. Treści są przekazywane on-line. Jest to możliwe dzięki specjalnie opracowanemu do tego celu systemowi zarządzania. Z badań przeprowadzonych przez GFK Polonia na temat zauważalności reklam wynika, że reklama dynamiczna jest aż jedenaście razy bardziej zauważalna od reklamy statycznej.
Godną polecenia firmą świadczącą usługi DOOH jest z całą pewnością Screen Network. To właśnie między innymi dzięki tej spółce rozwinęła się w Polsce cyfrowa reklama zewnętrzna. Screen Network funkcjonuje na polskim rynku od 14 lat. Posiada zatem ogromne doświadczenie w komunikacji cyfrowej. Firma obsługuje ponad 23 tysiące ekranów w 553 miastach. Współpracuje z takimi przedsiębiorstwami jak: PKP, Lukoil, Carrefour TV, Media Markt, Inmedio, Relay, 1 minute, Virgin, Discover, Hubiz, InPost.
Poza tym firma nastawiona jest na ciągły rozwój i nie boi się nowych wyzwań. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych kampanii Digital Out Of Home. Są to na przykład: interaktywne instalacje rozpoznające wiek i płeć osób znajdujących się w pobliżu urządzenia lub zautomatyzowany system powiadamiania. Więcej informacji na temat spółki można uzyskać, wchodząc na stronę internetową: www.screennetwork.pl.
Ogromnym atutem DOOH jest możliwość szerokiego zastosowania tej metody komunikacji. Treści mogą mieć charakter reklamowy, informacyjny lub ostrzegawczy. Z DOOH korzystać można zarówno w celach biznesowych, jak i społecznych. Screen Network opracowuje wraz z klientem biznesowym treść przekazu reklamowego. Ekrany umieszczane są na przykład przy głównej drodze, w galerii handlowej lub w sklepie klienta.
DOOH jest wykorzystywane także przez instytucje publiczne oraz organizacje pozarządowe. Z takiej formy korzystają na przykład muzea oraz Policja. Komenda Główna Policji wykorzystywała ekrany cyfrowe do informowania na temat stanu epidemii. Warto też wspomnieć, że DOOH przynosi niezwykłe efekty podczas poszukiwań zaginionych dzieci. Informacje z Child Alert automatycznie wyświetlają się na ekranach firmy.