X4L - wzmacniacz z DSP z serii X
Biznes „nagłośnieniowy” – w porównaniu z innymi dziedzinami techniki (np. przemysłem samochodowym, czy ...
Konsbud Audio to wiodący dystrybutor blisko dwudziestu marek pro audio i integrator systemów elektroakustycznych oraz technologii scenicznych. W portfolio firmy znajdują się produkty znanych i cenionych na całym świecie producentów, takich jak: Allen & Heath, Audio-Technica, Apart, Avid, Cordial, DHD, d&b audiotechnik, Genelec, Neutrik, Stage Tec.
Firma Konsbud Audio została założona w maju 1989 roku. Przez pierwsze trzy lata zajmowała się dystrybucją instrumentów muzycznych, by w latach 1992-93 podjąć wyzwanie importu i sprzedaży sprzętu pro audio, ze szczególnym uwzględnieniem rynku radiowo-telewizyjnego. W roku 2002 rozszerzono ofertę firmy o projektowanie i realizacje instalacji systemów elektroakustycznych, a później audio-video. Dzisiaj Konsbud Audio ma za sobą blisko sto instalacji w najbardziej renomowanych instytucjach w Polsce – teatrach, operach, centrach kultury, radiach, telewizjach i innych. Niezbędnym elementem budowania długofalowej strategii rozwoju firmy jest obsługa i wsparcie klientów na etapie posprzedażowym – spółka dysponuje rozbudowanym działem wsparcia technicznego i szkoleń.
W tym roku firma Konsbud Audio obchodzi trzydziestolecie działalności. To czas świętowania i podsumowań, a także podziękowań za wszystkie udane lata współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami. - Jesteśmy dumni, że przez lata udało nam się pozyskać marki, które są liderami w swoich segmentach rynku. To mocny fundament istnienia naszej firmy. Ale najważniejszym fundamentem jest zespół, dzięki któremu zaszliśmy tak daleko. Ludzie, którzy patrzą w tę samą stronę, mają podobną hierarchię wartości i ambitne cele. Dziękujemy wszystkim naszym partnerom, klientom i pracownikom za ich wkład w kształtowanie firmy, za to, że dzięki Wam możemy rozwijać nasze pasje i stawać się coraz lepszymi - mówi Agnieszka Pyrich, Prezes Zarządu Konsbud Audio.
- Te 30 lat działalności pokazuje, że rzetelność i wysoka kultura techniczna to podstawy egzystencji firmy. Przyciągają one bowiem zarówno atrakcyjnych dostawców – będących liderami rynku, jak i pozwalają zbudować zaufanie wśród klientów. Oczywiście – kierunek rozwoju może być tylko jeden. Zapewniam, że nie osiądziemy na laurach a ten piękny jubileusz traktujemy nie tylko jako podsumowanie pewnego rozdziału historii firmy, ale przede wszystkim – kolejne zobowiązanie nieustannego rozwoju, jakie zaciągamy wobec naszych partnerów, dostawców i klientów - dodaje Jarek Kierkowski, Dyrektor Handlowy Konsbud Audio.