X4L - wzmacniacz z DSP z serii X
Biznes „nagłośnieniowy” – w porównaniu z innymi dziedzinami techniki (np. przemysłem samochodowym, czy ...
W dniach 11-14 marca w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Gdyni - odbyły się prezentacje przygotowane przez Apart Audio Polska, które były częścią ogólnoświatowej trasy Apart Innovation Tour 2019. W ciągu 4 dni w spotkaniach uczestniczyło blisko 150 osób. W każdym z miast dystrybutor przygotował dla swoich gości niespodzianki, które uatrakcyjniły przebieg dnia.
O początkach i rozwoju firmy na przestrzeni ostatnich 28 lat opowiedział Raf Willems, dyrektor sprzedaży i marketingu Apart Audio. Zwrócił też uwagę na to, jak firma kształtowała swoją ofertę, co było dla niej priorytetem przy projektowaniu urządzeń i kogo uczyniła adresatem swoich rozwiązań. Dzisiaj Apart Audio ma przedstawicielstwa na wszystkich kontynentach, czego dowodem jest rozmach trasy Apart Innovation Tour 2019, która odbywa się w ponad 40 krajach, od Kanady po Australię. A 28 lat temu firma zaczynała od dostaw na rynek belgijski, włoski i holenderski. To pokazuje stały i dynamiczny rozwój organizacji.
Innowacje produktowe przedstawił Marek Lewanty prezentując serię głośników sufitowych CM Design i CMD BC (głośniki sufitowe z tylną obudową), głośniki serii MASKC, oraz rodzinę KUBO, którą można na 2 sposoby instalować w szynoprzewodach oświetleniowych.
Ciekawą i nietypową w branży instalacyjnej wiedzę przekazał zebranym Jacek Bebak. Zaprezentował on holistyczne podejście Apart Audio do jednego z segmentów rynku instalacyjnego, jakim jest retail. Jako praktyk z długoletnim doświadczeniem w tej branży przedstawił procesy decyzyjne rządzące tym fragmentem rynku, opowiedział czym kierować się przy oferowaniu rozwiązań w zależności od rozmiaru i rodzaju sklepu, jakich argumentów używać składając ofertę decydentom i jak know-how Apart Audio oraz oferta firmy wspiera w tym procesie instalatorów i integratorów.
Trzecia część – chyba najbardziej wyczekiwana – to prezentacja premier produktowych, które miały miejsce na ISE 2019 w Amsterdamie. Uwaga wszystkich skupiła się na wysokiej klasy głośnikach wiszących P60DT – uzupełnieniem oferty SPH16 / SPH20, przedwzmacniaczu PREZONE1 i bardzo prostej w obsłudze matrycy 6x2 - PREZONE2, urządzeniach DANTE (nadajnik i odbiornik), nowej wersji odtwarzacza PMR4000RMKIII (współpracującego ze Spotify oraz tunerem DAB+) oraz uniwersalnym grillem SQGR, który każdy okrągły głośnik sufitowy z serii CMD / CMG-BC zamienia w mgnieniu oka w kwadratowy. Wszystkie nowości omówił wyczerpująco Michał Góra, a w trakcie przerwy był czas na indywidualne pytania i pokazy nowych urządzeń.
W czwartej, niemniej ważnej części, Jacek Bebak omówił interesującą i niedocenianą rolę muzyki tła oraz sztuki jej doboru w zależności od funkcji pomieszczenia, w którym jest odtwarzana. Było to świetne uzupełnienie poprzedniej części prezentacji o retailu. Po Jacku głos zabrał Maciek Górny i w niezwykle zajmujący sposób opowiedział o oprogramowaniu EASE Address i EASE Focus 3, wspomagających projektowanie instalacji audio. Podkreślił, jak pomocnym i cennym orężem może być umiejętność posługiwania się tymi aplikacjami podczas przygotowywania projektów i ofert dla klientów.
Liczba uczestników Apart Innovation Tour mówi sama za siebie i pokazuje, jakim zainteresowaniem cieszą się szkolenia dla branży AV. Jeżeli nie mogliście być na prezentacjach, zapraszamy do kontaktu z przedstawicielami Apart Audio Polska, którzy z chęcią opowiedzą o nowościach oraz o Apart Innovation Tour. I zapraszamy do wzięcia udziału w następnej edycji spotkań z Apartem – o szczegółach na pewno poinformujemy.