X4L - wzmacniacz z DSP z serii X
Biznes „nagłośnieniowy” – w porównaniu z innymi dziedzinami techniki (np. przemysłem samochodowym, czy ...
Trwają intensywne przygotowania do najbliższej edycji Targów Muzyki, Sceny i Oświetlenia Music Lab, które odbędą się w dniach 25-27 października 2013 roku w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Organizatorzy Music Lab, Międzynarodowe Targi Poznańskie, proponują zupełnie nową jakość targów muzycznych na rynku polskim. Zaplanowana w terminie jesiennym impreza będzie areną prezentacji nowości z premierami rynkowymi w tle oraz z możliwością pre - testingu sprzętu muzycznego. Targi Music Lab tworzyć będą producenci i dystrybutorzy czołowych marek. Imprezie towarzyszy ciekawy program wydarzeń odbywających także się na wzorcowej scenie, współtworzonej przez wystawców poznańskiej imprezy. Wykazać się będą mogły zespoły muzyczne, a także DJ’e oraz MC. W trakcie trwania targów zobaczymy także modelowe studio nagrań, gdzie będą odbywać się nagrania na żywo. Jak zapewniają organizatorzy - formuła targów jest atrakcyjna zarówno dla biznesu, profesjonalnych muzyków, a także amatorów i pasjonatów tej branży, którzy również kreują rynek odbiorców w Polsce.
"Jako lider rynku targowego zapewniamy najlepsze, możliwe warunki naszym wystawcom oraz zwiedzającym, spełniające najwyższe, światowe standardy. Dysponujemy największym na rynku wachlarzem możliwości, zarówno pod względem pawilonów wystawienniczych, jak i dodatkowych usług o charakterze marketingowym" - mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor targów Music Lab. - "Na targi zapraszamy wszystkich, którzy są lub mogą być zainteresowani sprzętem muzycznym: przedstawicieli biznesu, profesjonalistów, amatorów, a także specyficznych odbiorców, takich jak m.in. szkoły, czy parafie, które również poszukują sprzętu nagłaśniającego. Jako organizator kilkudziesięciu imprez w rocznym kalendarzu mamy bardzo szerokie możliwości zaproszenia na targi muzyczne takich grup potencjalnych klientów branży, do których na co dzień jest bardzo trudno dotrzeć" - dodaje Wołonkiewicz.
Od kliku miesięcy trwa kampania reklamowa targów Music Lab na łamach najważniejszych mediów dedykowanych branży muzycznej, które są Patronami oraz Partnerami Medialnymi wydarzenia. Dla firm, które nadeślą swoje zgłoszenie uczestnictwa w targach do dnia 21 czerwca 2013 roku organizatorzy przygotowali preferencyjne warunki najmu powierzchni wystawienniczej.
Więcej informacji: www.targimuzyczne.pl
Zdjęcie: Maciej Kuszela