
X4L - wzmacniacz z DSP z serii X
Biznes „nagłośnieniowy” – w porównaniu z innymi dziedzinami techniki (np. przemysłem samochodowym, czy ...

Trwają intensywne przygotowania do najbliższej edycji Targów Muzyki, Sceny i Oświetlenia Music Lab, które odbędą się w dniach 25-27 października 2013 roku w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Organizatorzy Music Lab,  Międzynarodowe Targi Poznańskie, proponują zupełnie nową jakość targów  muzycznych na rynku polskim. Zaplanowana w terminie jesiennym impreza  będzie areną prezentacji nowości z premierami rynkowymi w tle oraz z  możliwością pre - testingu sprzętu muzycznego. Targi Music Lab tworzyć będą producenci i dystrybutorzy czołowych marek. Imprezie  towarzyszy ciekawy program wydarzeń odbywających także się na wzorcowej  scenie, współtworzonej przez wystawców poznańskiej imprezy. Wykazać się  będą mogły zespoły muzyczne, a także DJ’e oraz MC. W trakcie trwania  targów zobaczymy także modelowe studio nagrań, gdzie będą odbywać się  nagrania na żywo. Jak zapewniają organizatorzy - formuła targów jest  atrakcyjna zarówno dla biznesu, profesjonalnych muzyków, a także  amatorów i pasjonatów tej branży, którzy również kreują rynek odbiorców w  Polsce.
"Jako lider rynku targowego zapewniamy najlepsze,  możliwe warunki naszym wystawcom oraz zwiedzającym, spełniające  najwyższe, światowe standardy. Dysponujemy największym na rynku  wachlarzem możliwości, zarówno pod względem pawilonów wystawienniczych,  jak i dodatkowych usług o charakterze marketingowym" - mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor targów Music Lab. - "Na  targi zapraszamy wszystkich, którzy są lub mogą być zainteresowani  sprzętem muzycznym: przedstawicieli biznesu, profesjonalistów, amatorów,  a także specyficznych odbiorców, takich jak m.in. szkoły, czy parafie,  które również poszukują sprzętu nagłaśniającego. Jako organizator  kilkudziesięciu imprez w rocznym kalendarzu mamy bardzo szerokie  możliwości zaproszenia na targi muzyczne takich grup potencjalnych  klientów branży, do których na co dzień jest bardzo trudno dotrzeć" - dodaje Wołonkiewicz.
Od kliku miesięcy trwa kampania reklamowa targów Music Lab na łamach najważniejszych mediów dedykowanych branży muzycznej, które  są Patronami oraz Partnerami Medialnymi wydarzenia. Dla firm, które  nadeślą swoje zgłoszenie uczestnictwa w targach do dnia 21 czerwca 2013  roku organizatorzy przygotowali preferencyjne warunki najmu powierzchni  wystawienniczej.
Więcej informacji: www.targimuzyczne.pl 
Zdjęcie: Maciej Kuszela
