
X4L - wzmacniacz z DSP z serii X
Biznes „nagłośnieniowy” – w porównaniu z innymi dziedzinami techniki (np. przemysłem samochodowym, czy ...
Sir Paul McCartney został twarzą kampanii firmy JBL "Hear the Truth" ("Usłysz prawdę").
Telewizyjny spot, w którym bierze udział Paul McCartney, zadebiutował 12 lutego, podczas 54-ej gali rozdania nagród Grammy. - JBL to synonim doskonałego dźwięku, marka, która spełnia wszelkie standardy, jakich wymaga moja muzyka. Korzystam z produktów firmy JBL od początku mojej kariery jako muzyk, w studio i podczas trasy. Pragnę, aby moi fani usłyszeli prawdę, a to umożliwia właśnie JBL - powiedział sir Paul McCartney.
Nowa reklama "Usłysz prawdę" oparta jest o singiel McCartneya "My Valentine", z albumu "Kisses on the Bottom". Spot ukazuje historię zawartą w piosence "My Valentine" oraz rolę JBL w przekazaniu słuchaczowi piękna i niuansów muzyki. Nakręconą w Londynie reklamę "Usłysz prawdę" reżyserował Martin Campbell, twórca m.in. z jednej z części przygód Jamesa Bonda - "Casino Royale".
Fani muzyki nie mogą poprzestać na zadowalających półśrodkach, gdy słuchają swoich ulubionych wykonawców. Nie powinni poświęcać jakości muzyki na rzecz wygód płynących z cyfrowej muzyki. Kampania JBL "Usłysz prawdę" traktuje o jakości dźwięku i ukazuje artystów, którzy pragną, by ich fani usłyszeli ich muzykę tak, jak było to w zamyśle twórców.
Sir Paul McCartney to idealny przykład, jak trwały wpływ może mieć wielka muzyka i jak ważny jest jej odbiór w najwyższej jakości. JBL jest firmą, którą poważają muzycy na całym świecie, naszym celem jest jak najwierniej odtworzyć ich muzykę i to robimy.
Wyłącznym przedstawicielem firmy JBL w Polsce jest ESS-Audio - www.essaudio.pl.