Firma Allen & Heath zaprezentowała GLD-112, rozbudowaną wersję popularnej cyfrowej konsolety fonicznej GLD-80, która zawiera dodatkowych 8 pasków kontroli kanałów, zwiększając ich liczbę do 28 kanałów na czterech warstwach.
[fulltext] =>
GLD-112 jest idealnym rozwiązaniem w sytuacji kiedy wymagana jest widoczność większej liczby kanałów w jednej warstwie. Ponadto mikser ma półkę na iPada. Dzięki darmowej aplikacji GLD Remote można mieć na iPadzie rozszerzony pogląd na parametry, a także zaprojektować spersonalizowany ekran.
Sekcja kontroli kanałów, podobnie jak w poprzedniej wersji GLD, jest utrzymana w stylu analogowym i uzupełnia ją kolorowy ekran dotykowy o rozdzielczości 8,4 cala. Obok suwaków są umieszczone cztery dodatkowe klawisze, które służą do poruszania się pomiędzy zapisanymi scenami lub innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika. W pełni konfigurowalny układ drag ‘n drop umożliwia szybkie i proste przyporządkowanie wejść i wyjść do torów audio. GLD-112 jest wyposażony w 28 suwaków na 4 warstwach, każdy ze zmotoryzowanym tłumikiem i wyświetlaczem LCD, który można nazwać i oznaczyć kolorem, a także obrotowym enkoderem bezpośredniego dostępu do kontroli gain, pan i dwóch funkcji użytkownika. Sterownik posiada 4 wejścia mikrofonowo-liniowe, 4 wyjścia liniowe, 4 wejścia i 2 wyjścia RCA, a także cyfrowe wyjście w formacie SPDIF i AES3.
Zarówno nowy model, jak i istniejący GLD-80, mają obustronną kompatybilność scen, a w sercu obu mikserów jest ten sam zestaw procesorów obliczeniowych. GLD-112 jest wyposażony w 48 kanałów wejściowych, 20 wyjściowych, 8 niezależnych stereofonicznych banków efektowych zasilanych przez emulacje FX zaimplementowane z systemów iLive, 30 konfigurowanych szyn i dużą moc obliczeniową DSP, wystarczającą na płynne wykonywanie wszystkich operacji. Wszystkie te funkcje dają nieograniczone możliwości przetwarzania.
GLD-112 łączy się z szeregiem stageracków I/O tworząc system o 12, 20, 28, 36 lub 44 wejściach mikrofonowych. Główny rack AR2412 (24 wejścia XLR, 12 wyjść XLR) może być połączony z maksymalnie dwoma rackami rozszerzeniowymi AR84 (każdy ma 8 wejść XLR i 4 wyjścia XLR) za pomocą przewodu CAT5 z wykorzystaniem protokołu A&H dSNAKE. dSNAKE umożliwia zdalną kontrolę przedwzmacniaczy, natomiast wartości wszystkich przedwzmacniaczy mikrofonów mogą być zapisywane w ustawieniach poszczególnych scen. AR2412 posiada też gniazdo, które umożliwia podłączenie do osobistego systemu monitoringu takiego jak ME-1 Allen & Heath.
W GLD-112 można nagrywać i odtwarzać sygnał stereo z pamięci przenośnej podłączonej za pomocą portu USB. GLD jest kompatybilny ze standardowymi iLive’owymi kartami rozszerzeń I/O: Dante, MADI, EtherSound i ACE Allen & Heath, umożliwiając wielokanałowe nagrywanie/odtwarzanie, współpracę z systemami iLive, a także dystrybucję sygnału na inne konsolety.
Na temat nowego produktu wypowiada się Glenn Rogers, Dyrektor Zarządzający Allen & Heath: „Nowa konsoleta cyfrowa GLD-112 jest optymalnym rozwiązaniem wówczas, gdy użytkownikowi zależy na większej liczbie suwaków. Ma to szczególne znaczenie w przypadku kiedy wydarzenia zmieniają się regulaie np. w kościołach czy też podczas festiwali, kiedy czas na próby jest ograniczony, a wykonawcy stale się zmieniają. Ogromną korzyścią jest dostęp do większej ilości kanałów na danej warstwie, dzięki czemu unika się przełączania między poszczególnymi warstwami.”
GLD-112 miał swoją premierę na targach Infocomm w USA w czerwcu 2013.
Firma Allen & Heath zaprezentowała GLD-112, rozbudowaną wersję popularnej cyfrowej konsolety fonicznej GLD-80, która zawiera dodatkowych 8 pasków kontroli kanałów, zwiększając ich liczbę do 28 kanałów na czterech warstwach.
GLD-112 jest idealnym rozwiązaniem w sytuacji kiedy wymagana jest widoczność większej liczby kanałów w jednej warstwie. Ponadto mikser ma półkę na iPada. Dzięki darmowej aplikacji GLD Remote można mieć na iPadzie rozszerzony pogląd na parametry, a także zaprojektować spersonalizowany ekran.
Sekcja kontroli kanałów, podobnie jak w poprzedniej wersji GLD, jest utrzymana w stylu analogowym i uzupełnia ją kolorowy ekran dotykowy o rozdzielczości 8,4 cala. Obok suwaków są umieszczone cztery dodatkowe klawisze, które służą do poruszania się pomiędzy zapisanymi scenami lub innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika. W pełni konfigurowalny układ drag ‘n drop umożliwia szybkie i proste przyporządkowanie wejść i wyjść do torów audio. GLD-112 jest wyposażony w 28 suwaków na 4 warstwach, każdy ze zmotoryzowanym tłumikiem i wyświetlaczem LCD, który można nazwać i oznaczyć kolorem, a także obrotowym enkoderem bezpośredniego dostępu do kontroli gain, pan i dwóch funkcji użytkownika. Sterownik posiada 4 wejścia mikrofonowo-liniowe, 4 wyjścia liniowe, 4 wejścia i 2 wyjścia RCA, a także cyfrowe wyjście w formacie SPDIF i AES3.
Zarówno nowy model, jak i istniejący GLD-80, mają obustronną kompatybilność scen, a w sercu obu mikserów jest ten sam zestaw procesorów obliczeniowych. GLD-112 jest wyposażony w 48 kanałów wejściowych, 20 wyjściowych, 8 niezależnych stereofonicznych banków efektowych zasilanych przez emulacje FX zaimplementowane z systemów iLive, 30 konfigurowanych szyn i dużą moc obliczeniową DSP, wystarczającą na płynne wykonywanie wszystkich operacji. Wszystkie te funkcje dają nieograniczone możliwości przetwarzania.
GLD-112 łączy się z szeregiem stageracków I/O tworząc system o 12, 20, 28, 36 lub 44 wejściach mikrofonowych. Główny rack AR2412 (24 wejścia XLR, 12 wyjść XLR) może być połączony z maksymalnie dwoma rackami rozszerzeniowymi AR84 (każdy ma 8 wejść XLR i 4 wyjścia XLR) za pomocą przewodu CAT5 z wykorzystaniem protokołu A&H dSNAKE. dSNAKE umożliwia zdalną kontrolę przedwzmacniaczy, natomiast wartości wszystkich przedwzmacniaczy mikrofonów mogą być zapisywane w ustawieniach poszczególnych scen. AR2412 posiada też gniazdo, które umożliwia podłączenie do osobistego systemu monitoringu takiego jak ME-1 Allen & Heath.
W GLD-112 można nagrywać i odtwarzać sygnał stereo z pamięci przenośnej podłączonej za pomocą portu USB. GLD jest kompatybilny ze standardowymi iLive’owymi kartami rozszerzeń I/O: Dante, MADI, EtherSound i ACE Allen & Heath, umożliwiając wielokanałowe nagrywanie/odtwarzanie, współpracę z systemami iLive, a także dystrybucję sygnału na inne konsolety.
Na temat nowego produktu wypowiada się Glenn Rogers, Dyrektor Zarządzający Allen & Heath: „Nowa konsoleta cyfrowa GLD-112 jest optymalnym rozwiązaniem wówczas, gdy użytkownikowi zależy na większej liczbie suwaków. Ma to szczególne znaczenie w przypadku kiedy wydarzenia zmieniają się regulaie np. w kościołach czy też podczas festiwali, kiedy czas na próby jest ograniczony, a wykonawcy stale się zmieniają. Ogromną korzyścią jest dostęp do większej ilości kanałów na danej warstwie, dzięki czemu unika się przełączania między poszczególnymi warstwami.”
GLD-112 miał swoją premierę na targach Infocomm w USA w czerwcu 2013.