Firma Allen & Heath wprowadziła nową generację cyfrowych mikserów dLive. Ich główne zalety to elastyczna architektura, potężna jednostka przetwarzania FPGA, wszechstronny zestaw rozszerzeń, sterowania i opcji sieciowych, kontrolowanych przez intuicyjny interfejs użytkownika Harmony. Dzięki temu konsolety dLive są dostosowane do rygorystycznych wymogów koncertowych i festiwalowych, a także do instalacji w prestiżowych salach koncertowych.
[fulltext] =>
dLive został zaprojektowany jako system modułowy, z oddzieleniem powierzchni sterującej i cyfrowych racków MixRack. Moduł odpowiedzialny za przetwarzanie wszystkich kanałów mieści się w MixRacku dostępnym w trzech wersjach – DM32, DM48 i DM64, sterowanych za pomocą jednej z trzech powierzchni sterujących. Wszystkie wersje MixRacków działają na zasadzie mix‘n‘match, z pełną kompatybilnością plików sesji. MixRacki zawierają tę samą niezawodną jednostkę przetwarzania zapoczątkowaną przez inżynierów z Allen&Heath, wykorzystującą najnowocześniejszą technologię FPGA.
Rdzeń 96k/96bit XCVI Core zapewnia przepustowość do 128 wejść z pełnym przetwarzaniem i 16 powrotów stereo FX, oferując 160 wejść oraz 64 w pełni konfigurowalne szyny miksujące z pełnym ich przetwarzaniem. dLive wprowadza nową jakość przetwarzania i efektów w technologii DEEP, w tym graficzny EQ, kompresory, kompresory wielopasmowe i dynamiczne EQ, możliwych do implementacji w 16 slotach FX.
Sterowanie układem I/O możliwe jest zarówno z poziomu konsolety, jak i modułów MixRack przez redundantne złącze Cat5 DX. Umożliwia to podłączenie do trzech modułów rozszerzających DM32. Dalsze podłączenia elementów systemu w sieci możliwe są za pomocą pięciu 128-kanałowych portów I/O dla sieciowych kart audio, w tym Dante, Waves SG, ACE i MADI.
Konsolety dLive dostępne są w trzech wersjach – S3000, S5000 i S7000. Układ powierzchni jest w pełni konfigurowalny, każde wejście i szyna miksująca może być przypisana do dowolnego banku i warstwy, użytkownik ma do dyspozycji dwadzieścia sześć definiowanych przycisków SoftKeys. Kluczem przy projektowaniu nowej konsolety był jej interfejs Harmony, który integruje ekran i kontrolery wrap-around z pojedynczym lub podwójnym pojemnościowym ekranem dotykowym 12”, kontrolą znakową, konfigurowalnymi obszarami widgetów dla scen, mieików i efektów FX. Możliwa jest zaawansowana kontrola oświetlenia dla optymalnej widoczności w warunkach dziennego oświetlenia i przy słabym świetle, w tym podświetlane klawisze, enkodery oznaczone kolorami i zintegrowane taśmy LED. Alteatywne sterowanie możliwe jest z poziomu aplikacji MixPad i OneMix, edytora offline i online, kontrolę przez TCP/IP.
dLive ma nową obudowę, zoptymalizowaną pod kątem wytrzymałości i wagi, która ma za zadanie sprostać wymogom koncertowym. Wszystkie jednostki wyposażone są w redundantne zasilanie z zasilaczami typu hot swap. Również wszystkie połączenia sieciowe są w pełni redundantne.
Firma Allen & Heath wprowadziła nową generację cyfrowych mikserów dLive. Ich główne zalety to elastyczna architektura, potężna jednostka przetwarzania FPGA, wszechstronny zestaw rozszerzeń, sterowania i opcji sieciowych, kontrolowanych przez intuicyjny interfejs użytkownika Harmony. Dzięki temu konsolety dLive są dostosowane do rygorystycznych wymogów koncertowych i festiwalowych, a także do instalacji w prestiżowych salach koncertowych.
dLive został zaprojektowany jako system modułowy, z oddzieleniem powierzchni sterującej i cyfrowych racków MixRack. Moduł odpowiedzialny za przetwarzanie wszystkich kanałów mieści się w MixRacku dostępnym w trzech wersjach – DM32, DM48 i DM64, sterowanych za pomocą jednej z trzech powierzchni sterujących. Wszystkie wersje MixRacków działają na zasadzie mix‘n‘match, z pełną kompatybilnością plików sesji. MixRacki zawierają tę samą niezawodną jednostkę przetwarzania zapoczątkowaną przez inżynierów z Allen&Heath, wykorzystującą najnowocześniejszą technologię FPGA.
Rdzeń 96k/96bit XCVI Core zapewnia przepustowość do 128 wejść z pełnym przetwarzaniem i 16 powrotów stereo FX, oferując 160 wejść oraz 64 w pełni konfigurowalne szyny miksujące z pełnym ich przetwarzaniem. dLive wprowadza nową jakość przetwarzania i efektów w technologii DEEP, w tym graficzny EQ, kompresory, kompresory wielopasmowe i dynamiczne EQ, możliwych do implementacji w 16 slotach FX.
Sterowanie układem I/O możliwe jest zarówno z poziomu konsolety, jak i modułów MixRack przez redundantne złącze Cat5 DX. Umożliwia to podłączenie do trzech modułów rozszerzających DM32. Dalsze podłączenia elementów systemu w sieci możliwe są za pomocą pięciu 128-kanałowych portów I/O dla sieciowych kart audio, w tym Dante, Waves SG, ACE i MADI.
Konsolety dLive dostępne są w trzech wersjach – S3000, S5000 i S7000. Układ powierzchni jest w pełni konfigurowalny, każde wejście i szyna miksująca może być przypisana do dowolnego banku i warstwy, użytkownik ma do dyspozycji dwadzieścia sześć definiowanych przycisków SoftKeys. Kluczem przy projektowaniu nowej konsolety był jej interfejs Harmony, który integruje ekran i kontrolery wrap-around z pojedynczym lub podwójnym pojemnościowym ekranem dotykowym 12”, kontrolą znakową, konfigurowalnymi obszarami widgetów dla scen, mieików i efektów FX. Możliwa jest zaawansowana kontrola oświetlenia dla optymalnej widoczności w warunkach dziennego oświetlenia i przy słabym świetle, w tym podświetlane klawisze, enkodery oznaczone kolorami i zintegrowane taśmy LED. Alteatywne sterowanie możliwe jest z poziomu aplikacji MixPad i OneMix, edytora offline i online, kontrolę przez TCP/IP.
dLive ma nową obudowę, zoptymalizowaną pod kątem wytrzymałości i wagi, która ma za zadanie sprostać wymogom koncertowym. Wszystkie jednostki wyposażone są w redundantne zasilanie z zasilaczami typu hot swap. Również wszystkie połączenia sieciowe są w pełni redundantne.