stdClass Object
(
    [id] => 331
    [categories_id] => 2424
    [categories_type_id] => 1511
    [catalog_firm_id] => 24
    [users_last_edit_id] => 
    [assets_id] => 
    [ulubionykiosk_id] => 
    [name] => Konsolety Yamaha - seria CL
    [alias] => Konsolety Yamaha - seria CL
    [introtext] => 

Jedną z nowości targów Prolight + Sound była długo oczekiwana nowa konsoleta cyfrowa firmy Yamaha, a konkretnie seria takowych konsolet - CL - składająca się trzech: "flagowej" CL5, mniejszej CL3 i najmniejszej CL1.

[fulltext] =>

Wszystkie te konsolety firmy Yamaha charakteryzują się tą samą liczbą szyn wyjściowych - 24 plus 8 wyjść matrycowych plus oczywiście szyny stereo i mono. Do tego każda dysponuje 16 grupami DCA oraz 8 grupami mutowania.

Jeśli zaś chodzi o wejścia i liczbę tłumików, to CL1 ma 48 kanałów mono + 8 stereo oraz 16 tłumików (8 + 8), CL3 to 64 + 8 wejść i 24 tłumiki (16 + 8), natomiast CL5 dysponuje w sumie 72 kanałami mono + 8 stereo oraz 32 tłumikami (16 + 8 + 8). Obsługę wszystkich stołów oparto na sprawdzonym panelu Centralogic i funkcjach Select Channel oraz User Defined Knobs.

Konsolety mogą współpracować z dwoma typami stageracków - Rio3224-R i Rio1608-D - które, podobnie jak konsolety, fabrycznie (a nie opcjonalnie) wyposażone są w interfejs Dante. Dzięki temu można, a nawet trzeba, rozpatrywać nowe "dzieci" Yamahy jako urządzenia sieciowe, a nie tylko jak "zwykłe" konsolety nagłośnieniowe, co otwiera przed kreatywnym użytkownikiem szereg różnorakich możliwości pracy z nimi.

Zaś dla wszystkich oponentów cyfrowych stołów Yamahy, którzy mają tylko jeden podstawowy argument "przeciw" (że one "nie brzmią" lub mają "kiepskie efekty") dodać trzeba, że CL-ki zostały wyposażone w pełen "rak" efektów (Effect Rack), dostarczający równowartość 8 procesorów efektowych SPX2000, zaś dodatkowe 2 wirtualne raki dają dostęp do 32 korektorów graficznych.

Ale prawdziwym "gwoździem programu" jest tzw. Premium Rack, stworzony przez Dr K. (Toshi Kunimoto) we współpracy z samym Rupertem Neve, dzięki któremu wśród efektów Premium Racka znalazły się takie "perełki" jak Portico 5033 EQ i 5043 Compressor.

[price] => [price_old] => [meta_title] => [meta_description] => [meta_data] => [published] => 1 [date_modified] => 2012-04-19 21:45:18 [date_created] => 2012-04-19 21:44:43 [date_publish] => 2012-04-19 21:44:43 [date_publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [hits] => 0 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [borg] => 0 [ceneo_phrase] => [product_name] => [firm_name] => Yamaha [firmId] => 24 [firmCategoriesId] => 2429 [firmType] => 1975 [firmAlias] => yamaha [firmWww] => http://www.yamahaproaudio.com/ [categoryTitle] => Nagłośnienie [linkCategory] => /produkty/naglosnienie [CatalogProductsPhoto] => stdClass Object ( [obrazek] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 5072 [catalog_products_id] => 331 [width] => 523 [height] => 350 [alias] => obrazek [src] => /images/0/7/2/5072-2247yamaha.jpg [description] => [title] => [zrodlo] => ) ) ) [ContentPhoto] => stdClass Object ( [galeria] => ) )

Yamaha Konsolety Yamaha - seria CL

2012-04-19
Firma w katalogu: Yamaha

Jedną z nowości targów Prolight + Sound była długo oczekiwana nowa konsoleta cyfrowa firmy Yamaha, a konkretnie seria takowych konsolet - CL - składająca się trzech: "flagowej" CL5, mniejszej CL3 i najmniejszej CL1.

Wszystkie te konsolety firmy Yamaha charakteryzują się tą samą liczbą szyn wyjściowych - 24 plus 8 wyjść matrycowych plus oczywiście szyny stereo i mono. Do tego każda dysponuje 16 grupami DCA oraz 8 grupami mutowania.

Jeśli zaś chodzi o wejścia i liczbę tłumików, to CL1 ma 48 kanałów mono + 8 stereo oraz 16 tłumików (8 + 8), CL3 to 64 + 8 wejść i 24 tłumiki (16 + 8), natomiast CL5 dysponuje w sumie 72 kanałami mono + 8 stereo oraz 32 tłumikami (16 + 8 + 8). Obsługę wszystkich stołów oparto na sprawdzonym panelu Centralogic i funkcjach Select Channel oraz User Defined Knobs.

Konsolety mogą współpracować z dwoma typami stageracków - Rio3224-R i Rio1608-D - które, podobnie jak konsolety, fabrycznie (a nie opcjonalnie) wyposażone są w interfejs Dante. Dzięki temu można, a nawet trzeba, rozpatrywać nowe "dzieci" Yamahy jako urządzenia sieciowe, a nie tylko jak "zwykłe" konsolety nagłośnieniowe, co otwiera przed kreatywnym użytkownikiem szereg różnorakich możliwości pracy z nimi.

Zaś dla wszystkich oponentów cyfrowych stołów Yamahy, którzy mają tylko jeden podstawowy argument "przeciw" (że one "nie brzmią" lub mają "kiepskie efekty") dodać trzeba, że CL-ki zostały wyposażone w pełen "rak" efektów (Effect Rack), dostarczający równowartość 8 procesorów efektowych SPX2000, zaś dodatkowe 2 wirtualne raki dają dostęp do 32 korektorów graficznych.

Ale prawdziwym "gwoździem programu" jest tzw. Premium Rack, stworzony przez Dr K. (Toshi Kunimoto) we współpracy z samym Rupertem Neve, dzięki któremu wśród efektów Premium Racka znalazły się takie "perełki" jak Portico 5033 EQ i 5043 Compressor.

Więcej na www.yamahacommercialaudio.com

Live Sound & Instalation Newsletter
Krótko i na temat, zawsze najświeższe informacje