Nowy, miniaturowy mikrofon przeznaczony jest do współpracy z całą gamą instrumentów akustycznych – dętych, smyczkowych, perkusyjnych, fortepianu itd. W odróżneniu od znanych już modeli BETA 98/S i BETA 98D/S, w których zastosowano kapsułę superkardioidalną, mikrofon BETA 98A wyposażono w kapsułkę kardioidalną.
[fulltext] =>
BETA 98A charakteryzuje się pasmem przenoszenia 20 Hz – 20 kHz, impedancją 179 Ohm, czułością -48.0 dBV/Pa (4.0 mV), maks. SPL 144 dB (1 kHz @ 1% THD, 1 kOhm), dynamiką 114 dB (1 kHz, 1 kOhm) oraz odstępem sygnału od szumu 64 dB.
Mikrofon ten dostępny jest w dwóch wersjach – BETA 98AD/C z dołączonym w komplecie uchwytem perkusyjnym A98D oraz BETA 98A/C z elastycznym uchwytem RK282, przeznaczonym do montażu na standardowym statywie mikrofonowym. Zastosowano tu standardowe gniazdo XLR, a do pracy wymagane jest zasilanie Phantom (11-52 V).
Nowy, miniaturowy mikrofon przeznaczony jest do współpracy z całą gamą instrumentów akustycznych – dętych, smyczkowych, perkusyjnych, fortepianu itd. W odróżneniu od znanych już modeli BETA 98/S i BETA 98D/S, w których zastosowano kapsułę superkardioidalną, mikrofon BETA 98A wyposażono w kapsułkę kardioidalną.
BETA 98A charakteryzuje się pasmem przenoszenia 20 Hz – 20 kHz, impedancją 179 Ohm, czułością -48.0 dBV/Pa (4.0 mV), maks. SPL 144 dB (1 kHz @ 1% THD, 1 kOhm), dynamiką 114 dB (1 kHz, 1 kOhm) oraz odstępem sygnału od szumu 64 dB.
Mikrofon ten dostępny jest w dwóch wersjach – BETA 98AD/C z dołączonym w komplecie uchwytem perkusyjnym A98D oraz BETA 98A/C z elastycznym uchwytem RK282, przeznaczonym do montażu na standardowym statywie mikrofonowym. Zastosowano tu standardowe gniazdo XLR, a do pracy wymagane jest zasilanie Phantom (11-52 V).