W ofercie firmy Mackie pojawiły się dwa nowe miksery z serii ProFX przeznaczone do zastosowań live i wyposażone w port USB. Nowe konsolety są większe niż dwie dotychczas dostępne – ProFX16 udostępnia 8 kanałów monofonicznych i 4 stereo, natomiast w ProFX22 znajdziemy 14 kanałów mono i cztery stereofoniczne.
[fulltext] =>
Wszystkie kanały monofoniczne oraz dwa pierwsze stereo zostały wyposażone w preampy mikrofonowe. Do dyspozycji mamy wejście mikrofonowe typu XLR z załączanym globalnie zasilaniem Phantom +48V oraz filtr góoprzepustowy 100 Hz. W kanałach monofonicznych umieszczono także wejścia liniowe, a w części (1-4 w ProFX16, 1-10 w ProFX22) oraz gniazdo INSERT. Kanały stereofoniczne wyposażono w wejścia liniowe (L/MONO, R).
We wszystkich kanałach znajdziemy pokrętło GAIN, 3-pasmowe korektory (w kanałach mono dodatkowo z regulacją częstotliwości granicznej dla pasma środkowego), regulację poziomów wysyłek AUX (MON × 2, FX) oraz położenia w panoramie, 60-milimetrowe potencjometry suwakowe, a także przyciski MUTE, PLF SOLO, 1-2, 3-4 oraz L-R. W czterech kanałach monofonicznych (5-8 w ProFX16, 11-14 w ProFX22) dostępny jest ponadto kompresor. Oba miksery wyposażono również w 32-bitowy procesor efektów RMFX z 16 programami (m.in. Reverb, Chorus, Delay) oraz 7-pasmowy korektor graficzny (przełączany MAIN MIX/MON1).
W obu modelach do dyspozycji mamy także: gniazda wyjściowe MAIN (L, R) typu XLR i jack 1/4”, cztery wyjścia SUB, złącza TAPE IN i OUT typu cinch, wyjścia CR OUT (L, R), MON SEND (2) i FX SEND, wejścia AUX RETURN (L/MONO, R), wyjście słuchawkowe, wejście dla kontrolera nożnego oraz port USB. Ten ostatni pozwala na komunikację z komputerem, a wbudowany interfejs audio 2×2 umożliwia zarówno wysyłanie sygnału stereo (główna szyna wyjściowa L-R lub podgrupy 1-2) z miksera w celu nagrania, jak również wprowadzania do konsolety stereofonicznego sygnału z komputera (do jego obsługi służy ostatni kanał stereo z przełącznikiem źródła LINE/USB).
Miksery Mackie zamknięto w metalowych obudowach, przy czym boki zabezpieczone są dodatkowo nakładkami z tworzywa sztucznego (po ich zdjęciu i zamontowaniu „uszu” można zamontować je w skrzyni rack).
W komplecie z ProFX16 i ProFX22 znajduje się program Tracktion 3 dla komputerów PC i Mac.
[price] =>
[price_old] =>
[meta_title] =>
[meta_description] => W ofercie firmy Mackie pojawiły się dwa nowe miksery z serii ProFX przeznaczone do zastosowań live i wyposażone w port USB. Nowe konsolety są większe niż dwie dotychczas dostępne – ProFX16 udostępnia 8 kanałów monofonicznych i 4 stereo, natomiast w ProFX2
[meta_data] =>
[published] => 1
[date_modified] => 2011-05-27 12:48:49
[date_created] => 2011-05-27 12:48:49
[date_publish] => 2011-05-27 12:48:49
[date_publish_down] => 0000-00-00 00:00:00
[hits] => 0
[checked_out] => 0
[checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00
[borg] => 0
[ceneo_phrase] =>
[product_name] =>
[firm_name] => MUSIC INFO
[firmId] => 6
[firmCategoriesId] => 2424
[firmType] => 1975
[firmAlias] => music-info
[firmWww] => www.music.info.pl
[categoryTitle] => Multimedia
[linkCategory] => /produkty/multimedia
[CatalogProductsPhoto] => stdClass Object
(
[obrazek] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[id] => 4941
[catalog_products_id] => 198
[width] => 650
[height] => 417
[alias] => obrazek
[src] => /images/9/4/1/4941-1400profx.png
[description] =>
[title] =>
[zrodlo] =>
)
)
)
[ContentPhoto] => stdClass Object
(
[galeria] =>
)
)
W ofercie firmy Mackie pojawiły się dwa nowe miksery z serii ProFX przeznaczone do zastosowań live i wyposażone w port USB. Nowe konsolety są większe niż dwie dotychczas dostępne – ProFX16 udostępnia 8 kanałów monofonicznych i 4 stereo, natomiast w ProFX22 znajdziemy 14 kanałów mono i cztery stereofoniczne.
Wszystkie kanały monofoniczne oraz dwa pierwsze stereo zostały wyposażone w preampy mikrofonowe. Do dyspozycji mamy wejście mikrofonowe typu XLR z załączanym globalnie zasilaniem Phantom +48V oraz filtr góoprzepustowy 100 Hz. W kanałach monofonicznych umieszczono także wejścia liniowe, a w części (1-4 w ProFX16, 1-10 w ProFX22) oraz gniazdo INSERT. Kanały stereofoniczne wyposażono w wejścia liniowe (L/MONO, R).
We wszystkich kanałach znajdziemy pokrętło GAIN, 3-pasmowe korektory (w kanałach mono dodatkowo z regulacją częstotliwości granicznej dla pasma środkowego), regulację poziomów wysyłek AUX (MON × 2, FX) oraz położenia w panoramie, 60-milimetrowe potencjometry suwakowe, a także przyciski MUTE, PLF SOLO, 1-2, 3-4 oraz L-R. W czterech kanałach monofonicznych (5-8 w ProFX16, 11-14 w ProFX22) dostępny jest ponadto kompresor. Oba miksery wyposażono również w 32-bitowy procesor efektów RMFX z 16 programami (m.in. Reverb, Chorus, Delay) oraz 7-pasmowy korektor graficzny (przełączany MAIN MIX/MON1).
W obu modelach do dyspozycji mamy także: gniazda wyjściowe MAIN (L, R) typu XLR i jack 1/4”, cztery wyjścia SUB, złącza TAPE IN i OUT typu cinch, wyjścia CR OUT (L, R), MON SEND (2) i FX SEND, wejścia AUX RETURN (L/MONO, R), wyjście słuchawkowe, wejście dla kontrolera nożnego oraz port USB. Ten ostatni pozwala na komunikację z komputerem, a wbudowany interfejs audio 2×2 umożliwia zarówno wysyłanie sygnału stereo (główna szyna wyjściowa L-R lub podgrupy 1-2) z miksera w celu nagrania, jak również wprowadzania do konsolety stereofonicznego sygnału z komputera (do jego obsługi służy ostatni kanał stereo z przełącznikiem źródła LINE/USB).
Miksery Mackie zamknięto w metalowych obudowach, przy czym boki zabezpieczone są dodatkowo nakładkami z tworzywa sztucznego (po ich zdjęciu i zamontowaniu „uszu” można zamontować je w skrzyni rack).
W komplecie z ProFX16 i ProFX22 znajduje się program Tracktion 3 dla komputerów PC i Mac.