Ulubiony kiosk W SPRZEDAŻY WAKACYJNE WYDANIE Live Sound PRZEJRZYJ ONLINE >>

Magazyn Live Sound & Installation

Tematy z okładki

PLASA 2010

Kolejny już raz pod londyńskim niebem mieliśmy we wrześniu okazję podziwiać nowości sprzętowe, spotykać starych i poznawać nowych znajomych – słowem, cieszyć się atmosferą targową PLASA 2010, aczkolwiek inną, niż ta we Frankfurcie. W Londynie jest tak jakoś „angielsko” – spokojniej, mniej nerwowo, kameralnie. Nie zmienia to jednak faktu, że było tam co oglądać.

 

 

Meyer Sound MINA

O tym, kim jest John Meyer i czym zajmuje się powołana przez niego do życia firma, Meyer Sound, nikomu chyba mówić nie trzeba. Zapraszamy na relację z polskiej premiery, a właściwie prezentacji nowych modułów line array MINA firmy Meyer Sound, najmniejszych i najmłodszych w rodzinie M.

 

numer
6
2010

 

Prenumerata Co w numerze

Artykuły i nowości

  • 30. Rawa Blues Festival
  • Grupa AGM
  • Alustage SCA-01
  • Music Media 2010
  • Vieta seria Do
  • g+m elektronik BO-CD-250
  • Targi Event 2010

Profile produktów

  • Soundcraft Vi1
  • QSC KW153
  • Pol-Audio seria MP
  • LD Premium SP2K4 i SP4K

Działy

  • Od redakcji
  • Eventy
  • Branża

Przeczytaj w całości

Dla praktyków

Szanuj monitorowca swego
Jak zostać (dobrym) realizatorem dźwięku? Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta, a brzmi ona następująco: znacznie łatwiej niż monitorowcem. Jeśli jednak zapytamy o to jak zostać (dobrym) monitorowcem, szybko zorientujemy się, że odpowiedź na to pytanie tylko z pozoru może wydawać się prosta. Niestety, w gruncie rzeczy prosta wcale nie jest.

Technika cyfrowa – próbkowanie
W poprzednim, pierwszym artykule z cyklu „Technika cyfrowa” pisaliśmy, iż innym językiem posługujemy się my, a innym komputer. Dla komputera istotnym i rozpoznawalnym jest ciąg zer i jedynek, czyli sygnał cyfrowy. Pierwszym krokiem do przetworzenia „zwykłego” sygnału ciągłego na sygnał cyfrowy jest proces, który nosi nazwę „Próbkowanie”.

Procesory modulacyjne
W poprzednim artykule omawialiśmy efekty z grupy opóźnieniowych, czyli pogłos i delay. Przed nami kolejna grupa efektów zwanych modulacyjnymi. Co prawda w pracy nagłośnieniowej nie za często z nimi się spotkamy – raczej wykorzystywać je będą muzycy do „upiększenia” brzmienia swoich instrumentów, a także realizatorzy nagrań. Dobrze jednak znać kilka podstawowych informacji na ich temat.

Art-Net
Art-Net to pierwszy w branży, niezależny i darmowy, oparty na Ethernecie protokół sterowania, który zrewolucjonizował możliwości sterowania w ramach rynku instalacyjnego i architektonicznego. Czym jest Art-Net? Jakie są jego zalety i jaka jest jego przewaga nad poprzednikami? Nie mniej ważne pytanie – jakie są jego wady? Na te i inne pytania związane z protokołem Art-Net postaramy się odpowiedzieć w tym artykule.

Jakie korzyści z prenumeraty

Zachęcamy do lektury Magazynu LiveSound & Installation – głównego źródła polskich informacji dla inżynierów i menadżerów działających zawodowo w branży nagłośnieniowej i oświetleniowej.

Proponujemy dwa rodzaje prenumeraty miesięcznika. Wersję tradycyjną papierową, w której poza 11 kolejnymi numerami LSI otrzymasz prawo do bezpłatnej e-prenumeraty, oraz wersję w postaci elektronicznej, gdzie po rejestracji otrzymasz link do PDF'a z magazynem LiveSound & Installation w formie graficznej dokładnie takiej, jak w wydaniu papierowym.

Prenumerata tradycyjna to gwarancja regularnego otrzymywania na Twoje biurko papierowego wydania magazynu, natomiast elektroniczna – możliwość łatwej archiwizacji i skorzystania z dodatkowych funkcji takich jak wyszukiwarka oraz linki do stron WWW.

Prenumerata roczna tylko
46,2 zł    KUP!