Ulubiony kiosk PRZEJRZYJ ONLINE WRZEŚNIOWE WYDANIE Live Sound ZAMÓW Z PRZESYŁKĄ GRATIS

Kalendarium

Czwartek  07.10

2. Targi Event w Warszawie

Termin: 07.10.2010Miejsce: Warszawa 

Termin: 7 - 8 października 2010 r.
Miejsce: Warszawa, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
Informacje dodatkowe:

Podczas targów prezentowana będzie kompletna oferta usług i rozwiązań niezbędnych do organizacji dobrego eventu. W ramach wydarzeń towarzyszących odbędą się pokazy atrakcji eventowych, a także szkolenia i dyskusje merytoryczne dotyczące tematów istotnych dla branży.

Targi Event to wydarzenie biznesowe skierowane wyłącznie do branży eventowej. Sprzyja nawiązywaniu biznesowych kontaktów handlowych pomiędzy dostawcami produktów, technologii i usług, a ich odbiorcami – organizatorami wydarzeń. Aktualnie to jedyna impreza targowa w Polsce, która prezentuje kompletną i różnorodną ofertę oraz gotowe rozwiązania dla branży eventowej, inspiruje oraz integruje tę branżę, sprzyja jej kształtowaniu, kreując tym samym rozwijający się rynek eventowy w Polsce. Wyróżnikiem Targów Event są pokazy typu show oraz konferencje i szkolenia o charakterze edukacyjnym.

Tematyka Targów Event 2010:

  • Produkty i technologie: multimedia, nagłośnienie, oświetlenie, sceny, zadaszenia, podwiedszenia, namioty, pirotechnika
  • Scenografia, w tym ozdoby kwiatowe,balonowe, itp.: meble eventowe, marketing zapachowy
  • Atrakcje eventowe: grupy i agencje artystyczne, motoryzacja, sporty, kasyna, symulatory, pokazy (barmńskie, iluzjonistyczne, itp.), wypożyczalnie samochodów
  • Bar i catering
  • Obsługa eventów: agencje tłumaczy, modelek i hostess, agencje fotograficzne; styliści, obsługa filmowa
  • Miejsca eventowe
  • Bezpieczeństwo i porządek: ochrona, pomoc medyczna, sanitariaty, ubezpieczenia, kontrola dostępu (systemy rejestracji), bilety, karnety, identyfikatory
  • Nośniki reklamy: balony, standy, flagi, ekrany, itp.

Grupy uzupełniające:

  • Gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów: smycze, torby reklamowe, opaski na rękę, ubrania reklamowe, itp.
  • Pogotowia BTL, nietypowy druk (wypukły, personalizowany, itp.)

Aby ułatwić zwiedzającym poruszanie się po targach, oferta wystawców Targów Event 2010 zostanie podzielona m.in. na następujące strefy:

  • rozrywki
  • bezpieczeństwa i porządku
  • technik eventowych
  • obiektów eventowych, w tym "Meeting bar"

Profil zwiedzających:

  • Przedstawiciele agencji: eventowych, reklamowych, PR-owych
  • Przedstawiciele samorządów odpowiedzialni za organizację imprez i wydarzeń w gminach, miastach i dzielnicach
  • Organizatorzy:
    • targów
    • zjazdów, konwencji kongresów
    • wydarzeń sportowych, politycznych i kulturalnych
  • Event menadżerowie korporacji oraz dużych firm
  • Agencje zajmujące się kompleksową obsługą wesel

www.targievent.pl

Nie przegap w tym miesiącu