Ulubiony kiosk TU PRZEJRZYSZ BIEŻĄCE WYDANIE Live Sound ULUBIONYKIOSK.PL - PRZESYŁKA GRATIS

Magazyn Live Sound & Installation

Tematy z okładki

Allen & Heath SQ-5

Nowa seria mikserów cyfrowych SQ Allen & Heath stworzona została z myślą o koncertach, instalacjach oraz systemach audiowizualnych. W skład serii wchodzą obecnie dwa modele – SQ-5 i SQ-6 – które bazują na rdzeniu Allen & Heath XCVI 96kHz FPGA. SQ-5, któremu przyjrzymy się bliżej w tym numerze, ma 16 wbudowanych przedwzmacniaczy, 17 tłumików, i można go zamontować w racku.

Obie konsolety można rozszerzyć do 48 wejść, przy użyciu ekspanderów i kart rozszerzeń (Dante, Waves i inne). Dzięki temu system ma duże możliwości integracji, można z łatwością tworzyć splity FOH/MON oraz wielośladową rejestrację.

 

Od momentu gdy ponad trzy lata temu Allen & Heath, wraz z dwoma innymi brytyjskimi producentami konsolet – DiGiCo i Calrec – wszedł w skład „supergrupy producenckiej”, jego oferta live’owych konsolet audio sukcesywnie się powiększa. Nie tylko ilościowo, ale jakościowo – wprowadzenie technologii FPGA, która po raz pierwszy zagościła w serii dLive, spowodowało, że miksery Allen & Heath wykonały milowy krok w rozwoju. Konsolety z serii dLive szturmem zdobyły rynek live’owy i już nikt w zasadzie nie kręci nosem, gdy na jego stanowisku pracy pojawia się konsoleta Allen & Heath dLive (co w przypadku poprzedniej serii iLive nie było tak oczywiste).

 

numer
02
2018

 

Prenumerata Co w numerze

SPRZĘT

  • Linea Research 44M20
  • Helukabel HELUSOUND 500 PUR

LIGHTSCHOOL PREZENTUJE

  • Lumitrix

ROZWAŻANIA

  • Systemy line array cz. III

PRZEGLĄD RYNKU

  • Wielkoformatowe systemy line array

RUBRYKI STAŁE

  • Nowości, Realizacje i Wydarzenia
  • Od redakcji
  • Branża
  • Prenumerata
  • W następnym numerze

 

TUTORIALE

 

Jak omikrofonować i nagłośnić... Harfę
W tym numerze na warsztat weźmiemy instrument może mało popularny i rzadko spotykany – a już w szczególności jeśli chodzi o jego nagłaśnianie – jednakże będący, obok fortepianu, jednym z najbardziej skomplikowanych, jeśli chodzi o emisję dźwięku, i najtrudniejszych do poprawnego omikrofonowania.

 

Sale świata. Sydney Opera House
Kontynuując temat poruszony w poprzednim artykule, czyli o obiektach bardzo znanych i cenionych, ale niedoskonałych pod względem akustyki, skupimy się na miejscu, którego wygląd zewnętrzny niemal każdy z nas zna.

 

Headroom
Mikrofon, jedno z podstawowych narzędzi pracy dźwiękowca, to urządzenie, którego napięcie na zaciskach wyjściowych bardzo rzadko przekracza wartość 1 V, utrzymując się przeważnie, podczas pracy w znakomitej większości przypadków, w zakresie od pojedynczych mV do kilkudziesięciu mV. To sprawia, że mikrofon bez współpracującego z nim przedwzmacniacza w zasadzie nie ma racji bytu.

 

Systemy oświetleniowe. Pozycjonowanie źródeł światła
Po sporej dawce teorii na temat podstaw oświetlenia, którą zaprezentowaliśmy w poprzednim numerze, w tym przechodzimy do nieco bardziej praktycznych tematów, które przydadzą się na pewno początkującym „świetlikom” teatralnym i filmowym.

 

 

Jakie korzyści z prenumeraty

Zachęcamy do lektury Magazynu LiveSound & Installation – głównego źródła polskich informacji dla inżynierów i menadżerów działających zawodowo w branży nagłośnieniowej i oświetleniowej.

Proponujemy dwa rodzaje prenumeraty miesięcznika. Wersję tradycyjną papierową, w której poza 11 kolejnymi numerami LSI otrzymasz prawo do bezpłatnej e-prenumeraty, oraz wersję w postaci elektronicznej, gdzie po rejestracji otrzymasz link do PDF'a z magazynem LiveSound & Installation w formie graficznej dokładnie takiej, jak w wydaniu papierowym.

Prenumerata tradycyjna to gwarancja regularnego otrzymywania na Twoje biurko papierowego wydania magazynu, natomiast elektroniczna – możliwość łatwej archiwizacji i skorzystania z dodatkowych funkcji takich jak wyszukiwarka oraz linki do stron WWW.

Prenumerata roczna tylko
46,2 zł    KUP!

Archiwum