stdClass Object
(
    [id] => 152
    [categories_id] => 2427
    [categories_type_id] => 1511
    [catalog_firm_id] => 2
    [users_last_edit_id] => 
    [assets_id] => 
    [ulubionykiosk_id] => 
    [name] => Allen&Heath GS-R24
    [alias] => allen-heath-gs-r24
    [introtext] => 

Firma Allen & Heath zaprezentowała GS-R24 - wysokiej jakości analogową konsoletę zawierającą szereg modułów z interfejsami, zmotoryzowane tłumiki przeznaczone do miksów automatycznych oraz kontrolery MIDI umożliwiające bezproblemową współpracę z oprogramowaniem cyfrowych fonicznych stacji roboczych (Digital Audio Workstation, DAW), a wszystko to w bardzo osiągalnej cenie.

[fulltext] =>

Opierając się na koncepcji zastosowanej w mikserze nagraniowym ZED-R16 Firewire, która z kolei ma związek z budową klasycznego GS3000, omawiany model GS-R24 zasadniczo jest ukierunkowany na projektowe studia nagraniowe, aczkolwiek jego zestaw uniwersalnych funkcji kwalifikuje ten mikser również do zastosowań typu miksowanie dźwięku na żywo, wymagające zapisu wielośladowego, na stanowiskach post-produkcyjnych. GS-R24 może też pracować jako mikser ogólnego przeznaczenia stosowany w studiach domowych.

Model GS-R24, wyposażony w wysokiej jakości przedwzmacniacze mikrofonowe oraz 4-pasmowy całkowicie parametryczny korektor, ma 24 kanały mono (mikrofon/linia), 2 podwójne kanały wejściowe stereo, 2 kanały mono z przedwzmacniaczami lampowymi, 6 auxów (2 przełączane przed/po korekcji), 4 szyny pod-grup audio, szyny master stereo i master mono. Ma też 2 sekcje wyjść „studio” między-zgrań z indywidualną regulacją poziomu i możliwością monitorowania oraz pełny zestaw odsłuchu przed i po tłumiku (PFL/AFL) i system stereo „Solo in Place”, idealny przy pracy przy zgraniach.

Gniazdo na panelu tylnym zapewnia inne, opcjonalne formaty wejść i wyjść poprzez wybór kart z modułami pluginowych zawierającymi odpowiednie interfejsy. Pierwszy taki dostępny moduł to 32-kanałowy interfejs firewire (IEEE 1394) z optycznym gniazdem ADAT, co umożliwia funkcje cyfrowego wysłania i cyfrowego powrotu we wszystkich kanałach wejściowych (mono, stereo oraz przedwzmacniacz lampowy) oraz master stereo, co razem daje 32 cyfrowe wejścia i wyjścia. Również dostępne od samego początku będą moduły z analogowymi wejściami/wyjściami plus MIDI i interfejsem na gnieździe typu „D” dla połączenia z konwerterami zewnętrznymi.

Sekcja sterowania MIDI zapewnia 24 tłumiki kanałowe (ścieżki audio i MIDI), 26 przełączników SELECT (przełączniki solo w kanale o podwójnej funkcji), 12 regulatorów obrotowych, 19 przełączników MIDI, dalsze dwa tłumiki MIDI oraz kółko (pokrętło) „jog” służące do przeglądania i przechodzenia pomiędzy poszczególnymi pozycjami menu. Kanały mono mają tłumiki zmotoryzowane albo zwykłe, zależnie od modelu miksera a przełączniki trybu pracy konfigurują mikser w taki sposób, aby umożliwić jego pracę przy różnych poziomach sterowania MIDI oraz integrację z DAW.

„Idąc śladami ZED-R16, nasz nowy mikser GS-R24 podnosi koncepcję integracji miksera i stacji DAW na następny, wyższy poziom” – wyjaśnia projektant z Allen & Heath, Mike Griffin. „Nie często można spotkać tyle wysokiej jakości analogowych przedwzmacniaczy, korektorów i układów miksowania połączonych z interfejsem do DAW oraz kontrolerami w jednym produkcie”.

[price] => [price_old] => [meta_title] => [meta_description] => Firma Allen & Heath zaprezentowała GS-R24 - wysokiej jakości analogową konsoletę zawierającą szereg modułów z interfejsami, zmotoryzowane tłumiki przeznaczone do miksów automatycznych oraz kontrolery MIDI umożliwiające bezproblemową współpracę z oprogramo [meta_data] => [published] => 1 [date_modified] => 2011-02-14 10:46:23 [date_created] => 2011-02-14 10:46:14 [date_publish] => 2011-02-14 10:46:14 [date_publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [hits] => 0 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [borg] => 0 [ceneo_phrase] => [product_name] => [firm_name] => KONSBUD AUDIO [firmId] => 2 [firmCategoriesId] => 2429 [firmType] => 1975 [firmAlias] => konsbud-audio [firmWww] => http://www.konsbud-audio.pl/ [categoryTitle] => Sceny, zadaszenia [linkCategory] => /produkty/sceny-zadaszenia [CatalogProductsPhoto] => stdClass Object ( [obrazek] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 4897 [catalog_products_id] => 152 [width] => 800 [height] => 384 [alias] => obrazek [src] => /images/8/9/7/4897-1112ah_gsr.png [description] => [title] => [zrodlo] => ) ) ) [ContentPhoto] => stdClass Object ( [galeria] => ) )

KONSBUD AUDIO Allen&Heath GS-R24

2011-02-14
Firma w katalogu: KONSBUD AUDIO

Firma Allen & Heath zaprezentowała GS-R24 - wysokiej jakości analogową konsoletę zawierającą szereg modułów z interfejsami, zmotoryzowane tłumiki przeznaczone do miksów automatycznych oraz kontrolery MIDI umożliwiające bezproblemową współpracę z oprogramowaniem cyfrowych fonicznych stacji roboczych (Digital Audio Workstation, DAW), a wszystko to w bardzo osiągalnej cenie.

Opierając się na koncepcji zastosowanej w mikserze nagraniowym ZED-R16 Firewire, która z kolei ma związek z budową klasycznego GS3000, omawiany model GS-R24 zasadniczo jest ukierunkowany na projektowe studia nagraniowe, aczkolwiek jego zestaw uniwersalnych funkcji kwalifikuje ten mikser również do zastosowań typu miksowanie dźwięku na żywo, wymagające zapisu wielośladowego, na stanowiskach post-produkcyjnych. GS-R24 może też pracować jako mikser ogólnego przeznaczenia stosowany w studiach domowych.

Model GS-R24, wyposażony w wysokiej jakości przedwzmacniacze mikrofonowe oraz 4-pasmowy całkowicie parametryczny korektor, ma 24 kanały mono (mikrofon/linia), 2 podwójne kanały wejściowe stereo, 2 kanały mono z przedwzmacniaczami lampowymi, 6 auxów (2 przełączane przed/po korekcji), 4 szyny pod-grup audio, szyny master stereo i master mono. Ma też 2 sekcje wyjść „studio” między-zgrań z indywidualną regulacją poziomu i możliwością monitorowania oraz pełny zestaw odsłuchu przed i po tłumiku (PFL/AFL) i system stereo „Solo in Place”, idealny przy pracy przy zgraniach.

Gniazdo na panelu tylnym zapewnia inne, opcjonalne formaty wejść i wyjść poprzez wybór kart z modułami pluginowych zawierającymi odpowiednie interfejsy. Pierwszy taki dostępny moduł to 32-kanałowy interfejs firewire (IEEE 1394) z optycznym gniazdem ADAT, co umożliwia funkcje cyfrowego wysłania i cyfrowego powrotu we wszystkich kanałach wejściowych (mono, stereo oraz przedwzmacniacz lampowy) oraz master stereo, co razem daje 32 cyfrowe wejścia i wyjścia. Również dostępne od samego początku będą moduły z analogowymi wejściami/wyjściami plus MIDI i interfejsem na gnieździe typu „D” dla połączenia z konwerterami zewnętrznymi.

Sekcja sterowania MIDI zapewnia 24 tłumiki kanałowe (ścieżki audio i MIDI), 26 przełączników SELECT (przełączniki solo w kanale o podwójnej funkcji), 12 regulatorów obrotowych, 19 przełączników MIDI, dalsze dwa tłumiki MIDI oraz kółko (pokrętło) „jog” służące do przeglądania i przechodzenia pomiędzy poszczególnymi pozycjami menu. Kanały mono mają tłumiki zmotoryzowane albo zwykłe, zależnie od modelu miksera a przełączniki trybu pracy konfigurują mikser w taki sposób, aby umożliwić jego pracę przy różnych poziomach sterowania MIDI oraz integrację z DAW.

„Idąc śladami ZED-R16, nasz nowy mikser GS-R24 podnosi koncepcję integracji miksera i stacji DAW na następny, wyższy poziom” – wyjaśnia projektant z Allen & Heath, Mike Griffin. „Nie często można spotkać tyle wysokiej jakości analogowych przedwzmacniaczy, korektorów i układów miksowania połączonych z interfejsem do DAW oraz kontrolerami w jednym produkcie”.

Więcej na http://www.allen-heath.com/gsr24

Live Sound & Instalation Newsletter
Krótko i na temat, zawsze najświeższe informacje